עוד עדכונים
-
תיקון ט"ו באב
לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב וכיום הכיפורים
-
שלום איש חמודות
קוים קצרים לדמותו הסבא קדישא כמוהר"ר שלום אהרון שמואלי זצ"ל
-
יין נהרות גן עדן
הבטחת מרן הרש"ש זיע"א: "אין חולי בעולם שאלו האותיות לא ירפאוהו אפילו לפקוד עקרות ולהסיר הקדחות כולם"
-
מטבע ברכה ושמירה
במטבע זו נרשמו שמות הקודש המסוגלים ל - פרנסה | שמירה בדרכים | ולמציאת חן.
-
תיקון נפטרים
סדר תיקון עבור נשמות הנפטרים שתיקן המקובל האלקי הרב יהודה פתיה זיע"א
-
תיקון ערב ראש חודש אב
מעמד אדיר של קריאת מעל 100 ספרי תהילים עם תקיעות שופרות וחצוצרות והקפות מסביב לתיבה עם שבעה כורתי ברית
-
חברת המתמידים שלום בנייך
לעלוי נשמתו הטהורה של הסבא קדישא ר' שלום אהרון שמואלי זיע"א
-
מוקירים תודה ומחזיקים את ישיבתו
כל התורמים יוזכרו שמותיהם בתיקון מיוחד על קברו של הצדיק
-
סטים זוהר הקדוש מהדורת כיס
בשעה טובה חזר למלאי סטים של זוהר המחולק מהדורת כיס ב 3 פורמטים.
-
הופיע: הזוהר היומי חלק 54
בשורה משמחת לרבבות הלומדים הופיע הכרך החדש ספר הזוהר הקדוש היומי המבואר חלק 54
-
חוברת לזכרו של זקן המקובלים הסבא קדישא ר' שלום שמואלי זיע"א
-
הסכם יששכר וזבולון
-
מזל טוב ליום ההולדת
ההזדמנות שלך להקדיש יום לימוד ותפילות לזכותך ולהצלחתך ביום המסוגל יום ההולדת.
-
סט זוהר המחולק
-
סט הזוהר המחולק עם פירוש לשון הקודש
-
פדיון נפש לחיילי ישראל
-
התרת קללות
-
אמירת קדיש לעילוי הנשמה
-
הקדשות בספר הזוהר היומי
מבואר בפרושו של מו"ר המקובל רבי בניהו שמואלי שליט"א ומופץ חינם בחמשת אלפים עותקים לזיכוי הרבים.
-
סְעָדֵנִי וְאִוָּשֵעָה
-
הקדשת יום לימוד בישיבת המקובלים
לימוד בפרד"ס התורה, קדישים, ברכות, תפילות בכוונות הרש"ש ,שיעורי תורה, סעודה ,כלל פעילות החסד בישיבה.
-
בשעת רצון עניתיך: הזכות להיות שותף בלימוד ליל שישי בשעת חצות
-
גדולה צדקה שמקרבת את הגאולה
סגולה נפלאה לומר מראש חודש אלול ועד שמיני עצרת מזמור לדוד ה' אורי וישעי ובקשה שסידר רבנו הבן איש חי לומר בימי אלול
מזמור לדוד ה' אורי וישעי
סגולה לכל אדם לומר מראש חודש אלול עד שמיני עצרת מזמור כ"ז מספר תהילים "לדוד ה' אורי וישעי" ובפרט אם יאמרנו בוקר וערב יזכה שיוציא שנתו בטוב ואפילו ח"ו נגזרה עליו גזירה יכול לבטלה ויצא בדימוס בדין (סגולות ישראל א ,נא, בשם ספר שם טוב קטן), וסידרנו מזמור זה ובכל הוי"ה כתבנו במוסגר אחת מי"ג מידות של רחמים, ובסידורי המקובלים תמצאנו מפורט יותר.
(א) לְדָוִד | יְהוָה | (אל) אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה (רחום) מָעוֹז-חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד: (ב) בִּקְרֹב עָלַי | מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת-בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ: (ג) אִם-תַּחֲנֶה עָלַי | מַחֲנֶה לֹא-יִירָא לִבִּי אִם-תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ: (ד) אַחַת | שָׁאַלְתִּי מֵאֵת-יְהוָה (וחנון) אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית-יְהוָה (ארך) כָּל-יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם-יְהוָה (אפים) וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ: (ה) כִּי יִצְפְּנֵנִי | בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי: (ו) וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה (ורב חסד): (ז) שְׁמַע-יְהוָה (ואמת) קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי: (ח) לְךָ | אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת-פָּנֶיךָ יְהוָה (נוצר) אֲבַקֵּשׁ: (ט) אַל-תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ | מִמֶּנִּי אַל-תַּט-בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל-תִּטְּשֵׁנִי וְאַל-תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי: (י) כִּי-אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה (לאלפים) יַאַסְפֵנִי: (יא) הוֹרֵנִי יְהוָה (נושא עון) דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי: (יב) אַל-תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ-בִי עֵדֵי-שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס: (יג) לׄׄוּלֵׄׄאׄׄ (יכוין לול"א אותיות אלול) הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב-יְהוָה (ופשע) בְּאֶרֶץ חַיִּים: (יד) קַוֵּה אֶל-יְהוָה (וחטאה) חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל-יְהוָה (ונקה):
בקשה לחודש אלול
בחודש אלול נפתחים י"ג מקורות של י"ג תיקוני דיקנא דעתיקא, והם מתגלים ומאירים למטה. גם ידוע שכל זה החודש אלול הוא הוי"ה דס"ג ואהי"ה דיודי"ן שהוא קס"א, ואלו נרמזים בתיבת אלו"ל. גם שני שמות אלו הם בגימטריא דר"ך. ולכן נכון לומר בקשה זו שסידר רבנו הבן איש חי זיע"א (לשון חכמים ג, מה) במשך כל ימי חודש אלול:
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁתַּעֲשֶׂה לְמַעַן שִׁמְךָ הַגָּדוֹל בְּמִלּוּאוֹ [יכוין אותיות השם בליבו]; יוֹ"ד הֵ"י וָא"ו הֵ"י, שֶׁעוֹלֶה מִסְפָּר ס"ג, וּלְמַעַן שֵׁם הַקָּדוֹשׁ אֶהְיֶ"ה בְּמִלּוּאוֹ; אָלֶ"ף הֵ"י יוֹ"ד הֵ"י, שֶׁעוֹלֶה מִסְפָּר קס"א, הָרְמוּזִים בְּאוֹתִיּוֹת "אֱלוּל", וְתַשְׁפִּיעַ לִי הֶאָרָה וְשֶׁפַע טוֹבָה וּבְרָכָה וְחַיִּים וְשָׁלוֹם, מִן שְׁלֹשָׁה עָשָׂר מְקוֹרוֹת שֶׁל שְׁלֹשָׁה עָשָׂר תִּקּוּנֵי דִיקְנָא דְּעַתִּיקָא קַדִּישָׁא, אֲשֶׁר הֵם מִתְגַּלִּים בְּאַבָּא וְאִמָּא, בַּמָּקוֹם הַמַּקִּיף שֶׁל הַמֹּחַ שֶׁלָּהֶם, בְּכָל־יְמֵי הַחֹדֶשׁ הַזֶּה שֶׁהוּא חֹדֶשׁ אֱלוּל.
אָנָּא יְהֹוָה, הַנּוֹתֵן בַּיָּ'ם (יכוין; יו"ד ה"ה ו"ו ה"ה) דֶּרֶךְ (יכוין; יו"ד ה"י וא"ו ה"י, אל"ף ה"י יו"ד ה"י), נְחֵנִי בְּדֶרֶ'ךְ אֱמֶת וְהוֹדִיעֵנִי אֶת הַדֶּרֶ'ךְ הַטּוֹב אֲשֶׁר אֵלֵךְ בּוֹ וְאֶת הַמַּעֲשֶׂה אֲשֶׁר אֶעֱשֶׂה לַעֲבוֹדָתֶךָ. וְאַשְׂכִּיל בְּדֶרֶ'ךְ טוֹבִים, דֶּרֶ'ךְ חַיִּים, דֶּרֶ'ךְ שָׁלוֹם, דֶּרֶ'ךְ הַקֹּדֶשׁ. וְתִפְרֹשׂ עָלַי סֻכַּת שְׁלוֹמֶךָ, וְתַקְּנֵנִי בְּעֵצָה טוֹבָה מִלְּפָנֶיךָ. עָזְרֵנוּ | אֱלֹהֵי יִשְׁעֵנוּ עַל־דְּבַר כְּבוֹד־שְׁמֶךָ, וְהַצִּילֵנוּ וְכַפֵּר עַל־חַטֹּאתֵינוּ לְמַעַן שְׁמֶךָ: תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים, שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת־פָּנֶיךָ, נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
יכוין ראשי תיבות "יענך ה' ביום צרה" גימטריא יב"ק, שהוא חצי מספר דר"ך. ובפסוק "יעננו ביום קראנו" ראשי תיבות יב"ק, שהוא חצי דר"ך. הרי נשלם מספר דר"ך.
וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁיִּמָּשֵׁךְ שֶׁפַע שָׁלוֹם, טוֹבָה וּבְרָכָה, וְחַיִּים טוֹבִים וּמְתֻקָּנִים, וְחֵן וְחֶסֶד וְרַחֲמִים, וּגְאֻלָּה וִישׁוּעָה, וּפַרְנָסָה טוֹבָה וְכַלְכָּלָה, וְרֶוַח וְהַצָּלָה, מִשִּׁמְךָ הַגָּדוֹל בְּמִלּוּאוֹ (יכוין אותיות השם בליבו): יוֹ"ד הֵ"י וָא"ו הֵ"י, וּמִשִּׁמְךָ הַקָּדוֹשׁ אֶהְיֶ"ה בְּמִלּוּאוֹ; אָלֶ"ף הֵ"י יוֹ"ד הֵ"י, שֶׁעוֹלֶה מִסְפָּרָם מִסְפַּר דֶּרֶ"ךְ, לִי אֲנִי עַבְדְּךָ, לְקַבֵּל הַשֶּׁפַע הַטּוֹב לְגוּפִי וְנַפְשִׁי מִשְּׁנֵי שֵׁמוֹת הַקְּדוֹשִׁים בְּמִלּוּאָם שֶׁעוֹלִים מִסְפַּר דֶּרֶ'ךְ.
אָנָּא יְהֹוָה, לְמַעַן זְכוּת עַבְדְּךָ אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא זָכוּר לְטוֹב, שֶׁעוֹלֶה מִסְפַּר שְׁמוֹ בְּמִלּוּאוֹ, שֶׁהוּא אָלֶ"ף לָמֶ"ד יוֹ"ד הֵ"א וָא"ו - מִסְפַּר דֶּרֶ'ךְ, וּלְמַעַן יְסוֹד הַקָּדוֹשׁ הַנִּקְרָא יוֹסֵף, וּלְמַעַן אוֹרוֹת הַמֹּחִין הַנִּקְרָאִים חַיִּים [שֶׁעוֹלִים מִסְפַּר דֶּרֶ'ךְ], תַּשְׁפִּיעַ לִי שָׁלוֹם וַחֲנִינָה, וְטוֹבָה וּבְרָכָה, וְחֵן וְחֶסֶד, וְרֶוַח וְהַצָּלָה. וּתְמַלֵּא יָדַי מִבִּרְכוֹתֶיךָ וּמֵעֹשֶׁר מַתְּנוֹת יָדֶיךָ, וְחָנֵּנִי מֵאִתְּךָ חָכְמָה בִּינָה וָדַעַת. וּתְחַיֵּנִי חַיִּים אֲרֻכִּים טוֹבִים וּמְתֻקָּנִים, וְתַשְׁפִּיעַ לִי שֶׁפַע חָכְמָה בִּינָה וָדַעַת, וְשֶׁפַע טוֹבָה וּבְרָכָה וְחַיִּים טוֹבִים וְשָׁלוֹם, וְשֶׁפַע פַּרְנָסָה טוֹבָה וְכַלְכָּלָה וְהַצְלָחָה, לְמַעַן הוֹד אֲרִיךְ אַנְפִּין וְהָדָר מֶלֶךְ הַשְּׁמִינִי, שֶׁעוֹלֶה מִסְפָּרָם דֶּרֶ'ךְ.
אָנָּא יְהֹוָה, לְמַעַן הַהַבְטָחָה שֶׁהִבְטַחְתָּ לְאַבְרָהָם אֲהוּבֶךָ, שֶׁאָמַרְתָּ לּוֹ; "אָנֹכִי מָגֵן לָךְ", אֲשֶׁר עוֹלֶה מִסְפַּר אוֹתִיּוֹת הַבְטָחָה זוֹ מִסְפַּר דֶּרֶ'ךְ, תַּשְׁפִּיעַ לִי אֲנִי עַבְדְּךָ שֶׁפַע גְּאֻלָּה וִישׁוּעָה וְחֵרוּת, וְשֶׁפַע חֵן וְחֶסֶד וְרַחֲמִים. וּמִמְּקוֹר הַשֶּׁפַע שֶׁל הַבְטָחָה זוֹ שֶׁאָמַרְתָּ; "אָנֹכִי מָגֵן לָךְ", יִמָּשֵׁךְ שֶׁפַע - לִי אֲנִי עַבְדֶּךָ.
וְאַתָּה יְהֹוָה מָגֵן בַּעֲדִי, כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי: יְהֹוָה יִגְמֹר בַּעֲדִי, יְהֹוָה חַסְדְּךָ לְעוֹלָם, מַעֲשֵׂי יָדֶיךָ אַל־תֶּרֶף: חָנֵּנִי אֲדֹנָי, כִּי אֵלֶיךָ אֶקְרָא כָּל־הַיּוֹם:
יִהְיוּ לְרָצוֹן | אִמְרֵי־פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ, יְהֹוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
אָנָּא יְהֹוָה, חָנֵּנִי וַעֲנֵנִי, וְיָאִירוּ שְׁמוֹתֶיךָ הַקְּדוֹשִׁים - שִׁבְעָה שֵׁמוֹת הֲוָיָ"ה וּשְׁנֵי שֵׁמוֹת אֶהְיֶ"ה, שֶׁעוֹלֶה מִסְפָּרָם דֶּרֶ'ךְ, יִמָּשֶׁךְ־לִי שֶׁפַע טוֹבָה וּבְרָכָה וְחַיִּים, שָׁלוֹם וְחֵן וְחֶסֶד וְרַחֲמִים, וְכַלְכָּלָה וַחֲנִינָה, מִשִּׁבְעָה שֵׁמוֹת הֲוָיָ"ה וּשְׁנֵי שֵׁמוֹת אֶהְיֶ"ה, וְיָאִירוּ שְׁמוֹתֶיךָ הַקְּדוֹשִׁים, שֶׁהֵם שֵׁם (יכווין בלב: יאהדונה"י) וְשֵׁם (יכווין בלב: אידהנוי"ה) [וּשְׁנֵי שֵׁמוֹת אֶהְיֶ"ה] שֶׁעוֹלֶה מִסְפָּרָם דֶּרֶ'ךְ.
ניתן לעשות גם פדיון נפש בכוונות הרש"ש ע"י מו"ר המקובל רבי בניהו שמואלי שליט"א