קבוצת העידכונים

בשעת רצון עניתיך

הזוהר היומי 51

נציב יום

קופות צדקה

IMG-20231218-WA0019

תמונה של WhatsApp‏ 2024-01-16 בשעה 14.23.41_5b64d33e

קאבר מבחן דף היומי 121

קאבר זמני היום לשבוע פרשת קרח התשפד

 

שנה גודל טקסט
אי"ה ביום חמישי הקרוב יא' שבט (2.2) בשעה 12:30 יתקיים תיקון עוון אשת איש | הרוצה להשתתף יקבל על עצמו תענית ביום רביעי בתפילת מנחה

ט' שבט תשפ"ג  |  31.1.2023  |  15:00


תיקון אשת איש

חומרת העוון

מובא בראשית חכמה שער הקדושה פי"ז (עמו' תק"כ בנד"מ) מדברי הזוה"ק ומדחז"ל בחומרת עון זה וזל"ש "כתב בזוהר פר' תזריע וכו' ועל דא מאן דאתי לאתחברא באינתו אחרא הא פגים זווגא כביכול עביד ב' רשויות לעילא דהא זווגא דכנסת ישראל בקודשא בריך הוא ביה בלחודוי, בזמנא דאיהו ברחמי ובזמנא דאיהו בדינא, תא חזי מאן דמתחבר באנתו אחרא כאלו משקר ביה בקודשא בריך הוא ובכנסת ישראל, ועל דא קודשא בריך הוא לא יהיב ליה תשובה ותשובה תליא עד דיסתלק מעלמא, הדא הוא דכתיב אם יכופר העון הזה לכם עד תמותון, ואימתי בשעתא דעאל בתשובה לההוא עלמא ואית ליה לקבלא עונשא, רבי אלעזר אמר האי מאן דמשקר בכנסת ישראל לא יתקבל בתשובה עד דאיתדן בדינא דגיהנם, כל שכן מאן דמשקר בכנסת ישראל ובקודשא בריך הוא, וכל שכן אי אטרח ליה לקודשא בריך הוא למעבד דיוקנא דממזר באנתו אחרא ואכחיש פמליא דמלכא" עכ"ל.

פוגם למעלה ולמטה

עוד איתא בזוהר שם: מאן דאתדבק באנתו למהני מינה וכו' כאילו גוזל קודשא בריך הוא וכנסת ישראל... בגין דא גוזל אביו ואמו ולא עוד אלא דחבר הוא לאיש משחית מאן הוא איש משחית דפגים דיוקנא ותיקונא דלעילא כל שכן מאן דחמיד לאנתו דחבריה לאיתדבקא בה דפגם יתיר, ועל דא איתפגם הוא לעלמין, איש משחית דפגים לעילא ופגים לתתא ופגים לנפשיה הדא הוא דכתיב משחית וכתיב משחית נפשו הוא יעשנה" עכ"ל הזוה"ק המובא בראשית חכמה שם.

מפריד קוב"ה ושכינתיה

ובכתבי האר"י איתא (שערוה"ק דף כ' ע"א וע"ב) וזלה"ק: "כי ע"י העון הנז' הפריד נוק' דז"א הנקרא אדנ"י מבעלה שהוא ז"א הנקרא ו', ומנע התפשטות האורות" יעויי"ש ואכהמ"ל בסוד הענין. 

 

עכשיו זה ההזדמנות לעשות תשובה שלימה ולתקן את העוון. הרוצה להשתתף יקבל על עצמו תענית ביום רביעי בתפילת מנחה בזה הנוסח >>>

הטוב ביותר שאדם ישתתף בעצמו בתיקון. מי שלא יכול ניתן למסור שמות כאן:

פדיון תעניות עוון אשת איש | פדיון מלא

10*975

סכום תרומה: 9,750.00 ₪ (כמות פעמים תכפיל את הסכום x*9,750.00)

 

שיתוף